۳ پاسخ

منم اوایل بیشتر اینجور بودم الانم هنوز پیش میاد ، هم یکم هنوز فکشون ضعیفه، از دکترم پرسیدم گفت هیچ اشکالی نداره اگه گریه و بی قراری نمیکنه بعدش
۱۴ روزگیش هم اگه رفتی بهداشت دیدی خوب وزن گرفته نگران نباش

دکتر گفت کافیشه

اره که سیر میشه
دختر من دوماهشه شیرخوردنش در حد ۵ ۷ دیقه اس شیرمم خیلی کمه

سوال های مرتبط

مامان دایان واَبرا🍃☁️ مامان دایان واَبرا🍃☁️ ۶ ماهگی