هر کدوم جدا بچه اول بچه دوم
قبلا هدیه از طرف بیت رهبری هم میدادن الان نمیدونم میدن یا نه
ما ثبت نامکردیم ولی تا بعد جنگ وام نمیدن🫤
دوتا پرونده جدا حساب میشن. ولی باهم پرداخت میکنن.
بستگی به بانک و منطقه اتون داره که چقدر طول بکشه. من بانک ملت و منطقه ۱ تهران تقریبا یک هفته طول کشید پرداخت کنن، چون اینجا بچه خیلی کمه. اما اگر بانک شلوغی رو انتخاب کنی ممکنه ماه ها تو نوبت باشی.
به هر دوتا میدن
فقط به دوقلوها میدن؟
به هردو میدن
یکی 44 یکی 88
هر دو قل میدن جدا
ب هر دو میدن
حالا میتونی هردو رو از یه بانک ثبت نام کنین میتونین متفاوت باشه
اره ما سه سال پیش گرفتیم، به هر دو میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.