۷ پاسخ

منم اینو گرفتم اتفاقا امروز ازش استفاده کردم نمیدونم چطوربلید باشه عادی بوش بمونه یانه اخه بعداز اب کشی بوش موند

من اينو استفاده ميكنم

تصویر

اره من گرفتم خوبه

منم از این استفاده کردم لباس هاشم حتی با این شستم ولی بو گل و بلبل نمیده بو ضدعفونی کننده میده دیگه توقع بوی عطر نداشته باشیم

میگن بوش زیاده خوب نیست

اره منم از همین استفاده میکنم

منم می‌خوام بخرم ولی حضوری پیدا نکردم ، فقط دیدم سایت فیروز داره

سوال های مرتبط

مامان آرین آریا آیلا مامان آرین آریا آیلا ۴ سالگی
مامان کوهیار💙 مامان کوهیار💙 ۳ ماهگی