همون شورت بارداری خوب بود من سه تا برده بودم
من گرفته بودم دوتا استفاده کردم اصلا راحت نبودم باهاش پوشک بزرگ هم به نظر کارایی نداره نوار بهداشتی خیلی بزرگ جذب بالا بگیری کارایی بیشتری داره من یدونه نوار بهداشتی میزاشتم طرف عقب تر شورتمم از این نازک مسافرتی میزاشتم تا اگ یوقت نشتی داشت شلوارم کثیف نشه که نداشت راحت بودم
یک بار مصرف چیه باز
اگه خونریزیت زیاد باشه خیلی جوابه
سرجی فیکس گرفتم خیلی خوب بود
نه دوتا نخی گشاد بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.