من هنوز گاهی مادر خودم میگه تو محرومش کردی
ولی باز مهم نیست مهم تصمیم خودم با شوهرمه ک راضیم
چیه بابا دهن ادم سرویس میشه با شیر دادن
آره زیاد .... . ولی هر وقت گفتن در جواب گفتم شیر خشک که زهر نیست اینهمه بچه با شیر خشک بزرگ شدن هیچ مشکلی هم ندارن دیگه خفه شدن ......
اره ولی من اصلایه ذره هم اهمیت نمیدم🤣
نه اصلا من ۱ ماه شیر خودمو دادم انقدر افت کرده بودم از لحاظ جسمی همه بهم التماس میکردن شیرخشک بدم به بچم
مهم نباشه برات عزيزم
اون بچه با هر شيري بزرگ ميشه
ولي مامان شلد و سلامت ميخواد
اره میدن
ولی دیگه سنگ شدم روم اثر نداره
وقتی چاره نداری چیکار کنی خوب بزاری از گشنگی غش کنه
شیرخشک نمیدنم ولی اگر میدادم هم نه واقعا خدا رو شکر کسی اینجوری نیست دور و بر اگر باشه هم برام اهمیتی نداشت قطعا
منو تشویق میکنن شیرخشک کمکی کرو همیشه ادامه بدم در کنار شیر خودم 😐میگن خودت ضعیفی بخوای شیر خودتو بدی استوخونات میپوکه😐 ولی ب بچه ی اولم کامل شیر خودمو دادم دلم نمیاد ب این ندم
من که شیر خودمو میدم بازم عذاب وجدان میدن ، که غذاهایی که میخوری خوب نیست ترش میکنی بچه ترش میکنه اووووف خانواده شوهر همیشه یه چیزی دارن بگن
آره ولی بها نمیدم قرار نیس بخاطر عقاید چرت بقیه بچم گرسنه بمونه.
نه چرا عذاب وجدان من شیر داشتمو و دارم ولی دخترم نمیخوره شوهرمم میگه بهتر راحت میتونیم بریم بگردیم 😂😂😂😂😂😂ول کن بابا
نه!اتفافا میگن خوب کاری کردی. وقتی شیر خودتو میدی همه شرایط بچه داری سخت تره
عارع مهم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.