۱ پاسخ

من سزارین بودم ، از اولش کمر درد و لگن درد نداشتم. دوبار سزارین کردم. دوتاشم همینطور بودم

سوال های مرتبط

مامان ایلرای مامان ایلرای ۳ ماهگی