۱۶ پاسخ

شکمت بعده یک ماه انقدره خیلی خوبه
من شکمم یه سال طول کشید به اندازه شما شد

گن ببند جمع میشه کم کم
گلی فرشت انگار مثل فرش منه میشه عکسشو کامل ببینم ؟
البته اگه مایل بودی

شله یا سفته؟

شکمت که خوبه اصلا بزرگ نیست یکم دذاز نشست بری کامل درست میشه

شکمت عالیه
رژیم بگیری و ورزش کنی خیلی بهتر میشه

به این میگی شکم شکم منو ببینی انگار یه بچه ۹ ماهه دیگه حاملم😢

سلام بر لیپو

من شکمم با سزارین اول نیستی ببینی😂

منم ۳ تا سزارین کردم برای منم همینه ما که خیلی خوبیم😆😆 بعدشم انقد تو گهواره شکم حامله گذاشتن یه دفعه عکستو دیدم سوپرایز شدم😂😂😂😂😂

شکم شماخوبه ازمن بعد یک سزارین داغونه زیاد سینه هاهم ک تغریفی نداره🤦🏼😂

اگ اهل عمل زیبایی هستی میشه اوکی شه عزیزم

جمع میشه اما زمان میبره .من برا بچه اولم کامل جمع شد تخت تخت شد بعد از یکسال .

چرا کع نه عزیزم ورزش کن ، گن ببند ، تو سعی خودتو بکن

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

🫠🫠🫠🫠 میمیارو بگو… شده مثل لیموی اویزون

من که بعدیه سزارینم فک نکنم جمع بشه خیلی بدشده شکمم

سوال های مرتبط