من شکم بند میبندم ولی بالای بخیه کمی افتاده هست شماها هم شکمتون بی حسه؟کی از سوزش بخیه راحت میشم ؟
منم اینجوریم .
طبیعی بودم
افتادگیداره حالا شما سزارینی ها فقط دردتون شکمه 🥴ما اوضاعمون خیته از شکم و ...
🫠واسه من که نشد سر سزارین اولم میرم ابدو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.