۳ پاسخ

من شکم بند میبندم ولی بالای بخیه کمی افتاده هست شماها هم شکمتون بی حسه؟کی از سوزش بخیه راحت میشم ؟

منم اینجوریم .
طبیعی بودم
افتادگی‌داره حالا شما سزارینی ها فقط دردتون شکمه 🥴ما اوضاعمون خیته از شکم و ...

🫠واسه من که نشد سر سزارین اولم میرم ابدو

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد