۴ پاسخ

رفلاکس زیاد ،بیقراری شدید ،اگزما و جوش صورت و سینه ،اسهال،من رفتم دکتر شیر خشکش رو عوض کرد ha دادو دوهفته بهم رژیم غذایی داد گفت بعد دو هفته برگرد البته هنوز نگفته حساسیت به پروتئین گاوی هست یا نه فعلا فقط گفته حساسیت

دختر من داشت، هم پروتین گاوی و الرژی به 90 درصد مواد غذایی

هم علایم داشت، هم ازمایش مدفوع دکتر براش نوشت، دفع خون نداشت ولی دفع گلبول سفیدش بالا بود

دختر من. براي بيقراري هاش بردمش دكتر. دكتر گفت شير خشكشم عوض كرد. صورتشم دوناي ريز داشت

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

سوال های مرتبط