حس میکنم دوباره حامله ام😐

۱۱ پاسخ

وای نه 😐

منم امروز همین حسو داشتم دوتا بی بی چک زدم منفی بود🤣🤣🤣🤣خداروشکررررر

الان وقت حس کردن نیست برو آزمایش بده😐

من‌میترسم متممم

وای من سکته میزنم دوتا دارم کافیمه سنم هم کمه همینطوریشم دندونی برام نمونده

اگه باشی نگهش میداری؟؟

یا امام حسین

حامله ای شک نکن 😂

خیلی هم عالی 😦👊

رابطه مشکوک داشتی؟؟

خدا بهت صبر بده😐

سوال های مرتبط