خانوم ها بچم رو بزارم روروعک

۴ پاسخ

خودمم بچم ۴ماهش بشه میزارم

میتونی بزاری بچه خواهرم از۴ماهگی تو روروئک گذاشتنش خیلی هم خوب بود

زوده

فکر کنم زود باشه الان

سوال های مرتبط

مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان حیدرعلی مامان حیدرعلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پشمک مامان پشمک ۱۱ ماهگی