خانوم ها من برای بچم فرنی رو شروع کردم

۶ پاسخ

منم شروع کردم یکی دوهفته س. از لعاب برنج شروع کردم الان دیگ. بعش فرنی میدم حریره بادام.

آرد برنج با چی شیرخشک یا پاستوریزه

منم کم کم شرو میکنم

بچه منم ۶ ماهشه میخوام از فردا شروع کنم

چه زود وزنش چنده دکتر گفته شروع کنی یاخودت شروع کردی

زوده عزیزم

سوال های مرتبط