اوایل ۶ماه میشه بچمو روروعک بزارم؟؟؟؟

۲ پاسخ

دکتر به من گفت اواخر شش ماه بزاری بهتره چون ممکنه کمر بچه آسیب ببینه

والا من ۴ماهگی گذاشتم الان تو روروئک میدوئه

سوال های مرتبط

مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی