۴ پاسخ

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

ماشاالله به گل پسری عزیزم اگه عیبی نداره میشه بگی چه شیرخشکی بهش میدی آخه پسر من شیر خشک ببلاک میخوره وزنش خیلی کمه

ای جونم ماشالله خداحفظش کنه ❤ ابجی از چه شیرخشکی استفاده میکنی. چون وزن دخترم کمه، شیرخودم تو ۶ ماهگی خشک شد، رفتم بهداشت گفت چون شیرت خشک شده و وزن بچتم کمه شیرپرچرب پاستوریزه بده، ولی متاسفانه وزنش هنوزم کمه بااینکه بهش غذاهم میدم.. گفتم ببینم چه شیرخشکی برای وزن دهی مناسبه که ازاین به بعد شیرخشک بخرم بلکه وزن بگیره

عزیزم ماشاالله چند کیلو هست دایان جون

سوال های مرتبط

مامان هامین♥🧿 مامان هامین♥🧿 ۱ سالگی