خونریزیم خیلی کمه خطرناک نیست؟

۷ پاسخ

برای منم اینجوری بود بعدش چنان شروع شد تا دوماه ادامه داشت

منم خونریزیم خیلی کم بود و همش استرس داشتم ک چرا اینقد کمه همه میگن ما تا ۴۰ روزگی خونریزی داشتیم ب دکترم گفتم گف طبیعیه بدن با بدن فرق می‌کنه مهم توی بیمارستانه ک خونریزی داشته باشی ک اگ چیزی بمونه با اون فشاره از بدن دفع بشه

ممکنه چن روز بعد شدید بشه نگران نشی

از منم خیلی کم بود

من اینطوری بودم تا هفته اول و خوشحال که خداروشکر داره قطع میشه
از روز هفتم هشتم خونریزیم شدید شد الان خ زیاد شده قبلش در حد لکه های قهوه ای اما الان عین پریودیه

برا من اونقدر ک کلا نوار نمیزنم😂😂😂

نه من اصلا بعد از بیمارستان خونریزی آنچنانی نداشتم به دکتر گفتم گفت اصل خونریزی تو همون بسمارستان بوده

سوال های مرتبط

مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۷ ماهگی