برای منم اینجوری بود بعدش چنان شروع شد تا دوماه ادامه داشت
منم خونریزیم خیلی کم بود و همش استرس داشتم ک چرا اینقد کمه همه میگن ما تا ۴۰ روزگی خونریزی داشتیم ب دکترم گفتم گف طبیعیه بدن با بدن فرق میکنه مهم توی بیمارستانه ک خونریزی داشته باشی ک اگ چیزی بمونه با اون فشاره از بدن دفع بشه
ممکنه چن روز بعد شدید بشه نگران نشی
از منم خیلی کم بود
من اینطوری بودم تا هفته اول و خوشحال که خداروشکر داره قطع میشه
از روز هفتم هشتم خونریزیم شدید شد الان خ زیاد شده قبلش در حد لکه های قهوه ای اما الان عین پریودیه
برا من اونقدر ک کلا نوار نمیزنم😂😂😂
نه من اصلا بعد از بیمارستان خونریزی آنچنانی نداشتم به دکتر گفتم گفت اصل خونریزی تو همون بسمارستان بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.