خانم کروموزوم XX داره که تخمک x از مادره
آقا کرومزوم XYداره که اگر کرومزوم حاوی Xبا تخمک لقاح پیدا کنه دختر میشه
اگر Yلقاح پیدا کنه که پسره
پس تعیین جنسیت با پدره
ولی من فکر میکنم این تخمکه ک انتخاب میکنه کدوم اسپرم واردش بشه ... یه عالمه اسپرم دورشو گرفته حالا ک نر ماده داره اسپرم،
اما اینکه تخمک ب کدوم راه بده و حل بتونه بکنه دیواره تخمکو مهمه...
یکم فکر کنه آدم میدونه واقعا ... قدیمیا میگفتن ب زن مربوطه ولی فکر کنم اونا شاید دلیل علمیشو نمیدونستن اما واقعا درست میگفتن!!!!
پدرش
ازنظر علمی با پدر
اینکه چقدر دختر داشته باشه چقدر پسر به پدره ممکنه بعضیا اسپرم دخترشون بیشتر باشه ولی زمانیکه دخترو پسر باشن هردو و اسپرم مشکلی نداشته باشه قوی باشه ب اینکه کدوم جذب بشه ب بدن مادرم هست
اگه نبود اینهمه رژیما رو خانوما مانور نمیدادن که
واینکه من موندم چرا مثلا توی خانواده هایی که خانوما مادرو خاله دختربیشتر میارن فرزند اونام معمولا دخترمیشع!
صددرصد پدر
پدره
جزئی تر بخوام بگم خانم ها دو تا کروموزوم xدارن و آقایون یدونه xیدونه y ما همیشه x آزاد میکنیم ولی اگه آقا xآزاد کنه میشه دختر اگه yآزاد کنه میشه پسر
باباش
جنسیت از پدر هستش
من رفتم واسه تغذیه دختر فقط به من گفت چی بخورم چی نخورم ولی اگه پسر بخوای باید هم زن هم مرد رعایت کنه به اسیدی و قلیایی رحم زن هم بستگی داره
صددرصد پدر
چندقلو بودن تو بدن مادره
جنسیت پدر
بابا
قطعا پدر
جنسیت از پدر میاد
مردا کروموزوم x,y دازن زنا کروموزم x وقتی کروموزم y با کروزموم زن ارتباط یگیر پسر و اگ xباشه دختر پس جنسنیت دست مرد
بنظرم هردو
از پدر
به هر دو بستگی داره گلم ولی عموما تعیین جنسیت با پدر
باباش
باباش
پدر
جنسیت از پدر هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.