خانوما بعد از سزارین میشه دامن پوشید یا شلوار بهتره؟

۶ پاسخ

شلوار بهتره پوشکم قرص نگه میداره
اصلا بخیه سزارین روی بیکینیه جایی نیست که شلوار یا دامن اذیتش کنه

من که ساحلی میپوشیدم

ساحلی و سرافان
تازه الان دوسه روزه شلوار میپوشم

من چون شکمم آزرده بود از درد، سرافان میپوشیدم

فکر میکنم دامن بهار باشه

بنظرم ۱۰ روز ساحلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان مَهرو🌙🎀 مامان مَهرو🌙🎀 هفته سی‌وششم بارداری