مامانا بعد از سزارین میشه شلوار پوشید؟اذیت نمیشیم؟👖

۶ پاسخ

من پیراهن میپوشم چند روز اول

من شلوار میپوشیدم پوست شکمم رو بالا می‌کشید و رو بخیه هام شل نمی افتاد و سوزش و درد رو کمتر میکرد یه نظر من که خوبه بپوشی مخصوصا اگه شلوار بارداری بپوشی و کشش رو تنظیم کنی

شلوار راحت میسه پوشید جوری که کش کمر رو بخیه ها نیفته وشلوار ضخیم وجذب نباشه

کشش سفت باشه اذیت میشی
اینجوری که دوسداری راحت ترین شلوار خونگیتو بپوشی

اگه منظورت روزِ ترخیصِ که نه شلوار یکم سخته و بهتره یه پیراهن بلند بپوشی. ولی از ۲،۳ روز بعدش من پوشیدم اوکی بودم

سخته بخوای شلوار بپوشی چون هی باید بری سرویس اونم فرنگی لباس بلند بپوشی بهتره من ساحلی گرفته بودم

سوال های مرتبط