۸ پاسخ

اره من یه مدت دادم دکتر عوض کرد به فاموتیدین نوزاد با بدبختی گیرمون میاد

من کولیف گرفتم بجاش بنظرم پسرم درداش آرومتر شده باهاش

منم گشتم نبود میگن دیگه نمیاد دایمتکون

برای دلدره منم بگیرم

منم تبریز پیدا نکردم البته محدوده خونمون رو گشتم آخر سر کولیکز خریدم

منم اصفهان همه جا رو گشتم گیر نیومد

اصفهان هم نیست گلم من همه جا راگشنم
تو توضیحات خود گهواره نوشته اگه پیدا نکردید کولکیز بدید البته اونم ی گم نایابه

ماهم گیرمون نیومد هیچ جا

سوال های مرتبط

مامان پسته🩷(diba) مامان پسته🩷(diba) ۱۳ ماهگی