عزیزم من به پسرم گرمیرچر میدادم بدتر یبوست میشد اون فقط برا نفخ و دل درده
شکمشو با روغن بچه بمال قشنگ اگه تب اینا نداره با یه پارچه نازک شل ببند بزار پهلوهاش گرم بشه شکمش گرم بشه کار میکنه بعد کار کرد ببرش حموم چون روغن تو بدنش اذیتش میکنه تابستونه کلافه میشه بچه
مگه گریپ... برای یبوسته؟
بهش سه یا چهار تا قطره چکون ترنجبین بده
پسر منم هروقت اینطور میشه ترنجبین میدم خوب میشه
یا هم به دکتر مراجعه کن
فدات شم گریپ میکسچر برا دل درد هست برا دشویی کردن نیست شکمشو با روغن زیتون ماساژ بده مقعشو با گوش پاک کن آغشته به روغن زیتون تحریک کن و اگرم میدونی زیادی حساس نیست و یا تو غذا هاش روغن زیتون ریختی مشکلی نداشته تو غذاش و شیرش ۳ قطره روغن زیتون بریز
بهش غذای کمکی میدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.