۸ پاسخ

الکی ک نه یا میبینی چیری میخاد نمیدم یا دنبال بهونس

پسر من ۲۴ ساعته

اره بعضی وقتا

اره دیگه

تا دلت بخواد

الکی؟ نه حتما یه دلیلی داره که گریه کنن

آره زیاد

تا دلت بخاد خوب بودش این چند روزه دما از روزگارم گرفته اخرش زدم خودمم زیره گریه واقعا بعد دوباره‌ شروع کرد خیلی عصبیم کرد زدمش

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۴ سالگی