۶ پاسخ

چه عالی.عزیزاگه میشه درخواستموقبول کن

مناسب چندماهه ؟؟؟

دخترم یبوست شده موقع دفع خیلی گریه میکنه چی بدمش؟؟؟🤕🤕

الان یعنی این شبیه نیمرو میشه؟

خیلی سنگین مراقب باش زیاد ندی

مرسی عزیزم تاپیکتو ذخیره کردم داشته باشم 😍

سوال های مرتبط

مامان شاهان 👶🏻🩵 مامان شاهان 👶🏻🩵 ۱۱ ماهگی
ایده‌ی ناهار یا شام نی‌نی‌های ۸ ماه به بالا
کباب تابه‌ای مرغ با کته🍗🍚
مواد لازم:
- یک‌چهارم سینه مرغ 🍗
- تخم‌مرغ یا تخم بلدرچین (دلخواه) 🥚
- فلفل دلمه‌ای 🫑
- ۱ قاشق غذاخوری آرد 🌾
- چند پر جعفری 🌿
- زردچوبه حدود ¼ قاشق غذاخوری ✨
- نصف گوجه رسیده 🍅
- برنج برای کته 🍚
طرز تهیه:
اول مرغ، تخم‌مرغ، فلفل دلمه‌ای، آرد، جعفری و زردچوبه رو داخل مخلوط‌کن بریزید و خوب میکس کنید تا مواد کاملاً یکدست بشن.
کف تابه کمی کره بزنید و مواد رو داخل تابه پخش کنید. درِ تابه رو بذارید تا کم‌کم بپزه و مغزپخت بشه.
وقتی نیم‌پز شد، با کفگیر به تکه‌های دلخواه تقسیمش کنید و برگردونید تا طرف دیگه هم بپزه.
ده دقیقه آخر نصف گوجه رسیده رو کنارش بذارید و حدود **یک‌سوم لیوان آب** داخل تابه بریزید، بعد درِ تابه رو ببندید تا گوجه هم نرم بشه و غذا کاملاً جا بیفته 🍅✨
کنارش هم برنج رو به صورت کتهدرست کنید تا برای نی‌نی نرم و راحت خوردنی باشه
نوش جون نی‌نی‌های خوشگل و دوست‌داشتنی‌تون 😍💛
کولیک رفلاکس پوشک بچه شیر مادر تغذیه شیرخشک فرزندپروری مولتی‌ویتامین آروغ جیش غذا گهواره
مامان آقا نویان🩵 مامان آقا نویان🩵 ۱۷ ماهگی
پنکیک موز،گردو، نارگیل🥥🍌

جودوسرپرک اسیاب شده ۲ ق غ
تخم مرغ کامل ۱ عدد
گردو اسیاب شده ۲عدد
کره نارگیل ۳ ق م
موز ۱/۲
شیر یا اب جوشیده خنک شده ۳ ق غ


موز رو با چنگال پوره کنید
مغز گردو رو رنده ریز بزنید
جودوسرپرک رو اسیاب کنید

اول ارد جو و تخم مرغ رو خوب هم بزنید بعد بهش گردو و کره نارگیل و موز له شده رو اضافه کنید هم بزنید در اخر شیر یا اب رو یک قاشق یک قاشق اضافه اضافه کنید

تابه نچسب رو بزارید رو حرارت ملایم زمان بدید کامل داغ بشه از مواد پنکیک یک قلشق بریزید وقتی اطرافش حباب زد برگردونید اون طرفش هم یک دقیقه سرخ بشه

یک قاشق بیشتر مواد پنکیک نریزید چون بافتش خیلی نرمه موقع برگردوندن پاره میشه و گرد در نمیاد

نیازی به روغن و کره داخل تابه نیست همون چربی کره نارگیل باعث میشه خیلی قشنگ از تابه جدا بشه و نچسبه البته ک قبلش باید حتما تابه داغ بشه جوری ک وقتی مواد اضافه میشه صدا بده

میتونید خیلی کم بهش سویق بزنید مقوی تر بش

برخلاف بقیه پنکیک ها که بی مزه هستن یه شیرینی ملایمی داره بخاطر موز🍌
چون پسرم موز نمیخوره مجبورم هزارتا بلا سر موز بدبخت بیارم تا بخوره

نوش جون کوچولوهاتون 💛🤎ه