۸ پاسخ

🍓🍓🍓🍓🍓

تصویر

تاپیکاتون برا من نشون داده نمیشد اومدم داخل صفحه تون
ممنون از به اشتراک گذاری ایده ها

ذخیره کردم که درست کنم دخترم رفلاکس داره با شیر خشک میتونم درست کنم

دکتر دریا گفت شیر تا یک‌سالگی نده. از طرفی شیره خیلی شیرینییش زیاد نیست؟ دریا بعضی چیزا رو خیلی خوب میخوره بعضی چیزا اصلا. صبحانه فقط نون پنیر گردو خوب میخوره. هر چی دیگه درست کنم تو آشغالیه. صبح اول املت درست کردم خورد سر زبونش قیافش و کج کرد فرار کرد اونوری. رفتم نیمرو براش درست کردم از اونم نخورد. اوتمیلم درست کنم خودم باید بخورم تهش. همش حس بیهوده بودن دارم. فکر میکنم تقصیر منه.

دست درد نکن چون تخم مرغ خیلی،خوب اغلب بچه ها نمی خورن .جتما فردا درست میکنم خدا کنه ماکان جونم بخوره

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

مرسی عزیزم عالی بود حتما امتحان میکنم

میشه قبل پخت بهش شیره اضافه کرد؟

سوال های مرتبط

مامان حبه انگور🍇 مامان حبه انگور🍇 ۱ سالگی
جهت ایده#
نهار امروز آتریسا جون که یکم با تاخیر گذاشتم چون امروز بی قرارترین بود بچم😔
سینه ی مرغ یک تکه 🍗
هویج یک عدد کوچک🥕
قارچ پنج عدد🍄
شیر پاستوریزه پر چرب یک لیوان🍶
یک عدد پیاز
خامه اگه دوست داشتید
جو پرک
نمک و زردچوبه به مقدار کافی
مرحله ی اول مرغ و با یک عدد پیاز و نمک و زردچوبه آب پز میکنیم وقتی مرغ خوب پخت از قابلمه خارج کنید توجه کنید به اندازه دو لیوان بزارید آب مرغ داخل قابلمه بمونه آب مرغ و از صافی رد کنید و داخل یک قابلمه مناسب بربزید هویج و پوست بگیرید رنده یا نگینی کنید و به همراه جو پرک بریزید داخل آب مرغتون و بزارید موادتون به مرحله ی پخت برسه و قوام بیاد.
داخل یک تابه کمی روغن بریزید توجه کنید روغن زیاد باعث چرب شدن شیرتون میشه پس کم بریزید بعد قارچ ها رو نگینی یا حلقه ای برش بدید و داخل تابه تفت بدید تا از آب بیوفته بعد به موادتون(هویج و جو پرک ) اضافه کنید.
داخل یک قابلمه جدا شیرتون رو به مرحله ی جوش برسونید اینکار باعث جلوگیری از بریده شدن شیرتون میکنه بعد جوش آمدن شیر رو به مواد اصلیتون اضافه کنید و اجازه بدید ۲۰ دقیقه با شعله ی کم بجوشه. سوپ شما آمادست و نوش جونتون🥣
اگه دوست داشتید خامه رو لحظه ی آخر به سوپتون اضافه کنید اگه نه میتونید تو بشقاب خودتون هم بریزید و میل کنید😊
مامان آقا نویان🩵 مامان آقا نویان🩵 ۱۷ ماهگی
پنکیک موز،گردو، نارگیل🥥🍌

جودوسرپرک اسیاب شده ۲ ق غ
تخم مرغ کامل ۱ عدد
گردو اسیاب شده ۲عدد
کره نارگیل ۳ ق م
موز ۱/۲
شیر یا اب جوشیده خنک شده ۳ ق غ


موز رو با چنگال پوره کنید
مغز گردو رو رنده ریز بزنید
جودوسرپرک رو اسیاب کنید

اول ارد جو و تخم مرغ رو خوب هم بزنید بعد بهش گردو و کره نارگیل و موز له شده رو اضافه کنید هم بزنید در اخر شیر یا اب رو یک قاشق یک قاشق اضافه اضافه کنید

تابه نچسب رو بزارید رو حرارت ملایم زمان بدید کامل داغ بشه از مواد پنکیک یک قلشق بریزید وقتی اطرافش حباب زد برگردونید اون طرفش هم یک دقیقه سرخ بشه

یک قاشق بیشتر مواد پنکیک نریزید چون بافتش خیلی نرمه موقع برگردوندن پاره میشه و گرد در نمیاد

نیازی به روغن و کره داخل تابه نیست همون چربی کره نارگیل باعث میشه خیلی قشنگ از تابه جدا بشه و نچسبه البته ک قبلش باید حتما تابه داغ بشه جوری ک وقتی مواد اضافه میشه صدا بده

میتونید خیلی کم بهش سویق بزنید مقوی تر بش

برخلاف بقیه پنکیک ها که بی مزه هستن یه شیرینی ملایمی داره بخاطر موز🍌
چون پسرم موز نمیخوره مجبورم هزارتا بلا سر موز بدبخت بیارم تا بخوره

نوش جون کوچولوهاتون 💛🤎ه