🍓🍓🍓🍓🍓
تاپیکاتون برا من نشون داده نمیشد اومدم داخل صفحه تون
ممنون از به اشتراک گذاری ایده ها
ذخیره کردم که درست کنم دخترم رفلاکس داره با شیر خشک میتونم درست کنم
دکتر دریا گفت شیر تا یکسالگی نده. از طرفی شیره خیلی شیرینییش زیاد نیست؟ دریا بعضی چیزا رو خیلی خوب میخوره بعضی چیزا اصلا. صبحانه فقط نون پنیر گردو خوب میخوره. هر چی دیگه درست کنم تو آشغالیه. صبح اول املت درست کردم خورد سر زبونش قیافش و کج کرد فرار کرد اونوری. رفتم نیمرو براش درست کردم از اونم نخورد. اوتمیلم درست کنم خودم باید بخورم تهش. همش حس بیهوده بودن دارم. فکر میکنم تقصیر منه.
دست درد نکن چون تخم مرغ خیلی،خوب اغلب بچه ها نمی خورن .جتما فردا درست میکنم خدا کنه ماکان جونم بخوره
سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳
مرسی عزیزم عالی بود حتما امتحان میکنم
میشه قبل پخت بهش شیره اضافه کرد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.