نظرتون در مورد این عکس چیه؟؟
آهن
مولتی ویتامین

تصویر
۷ پاسخ

من مولتی همون که زده عالیه رو میدم واقعا هم خوبه آهنم این که زده خوبه رو میدم دخترم طعمشو دوس نداره🫠دیگه بااب رقیق میکنم میدمش

سيدرال و بايد ٢ سي سي بدي

اینام مث شیرخشک میمونه باید ببینی چی میسازه، بیبی جویس محشر بود واس من
قطره آهن هم ایروفیکس
سیدرال تو‌ هر میلی گرمش۷تا آهن داد بصرفه نیس اصلا

به نظرتون بهترین آهن ومولتی برا وزن دهی چیه؟

اره درسته

دقیقاً من همینا رو میدم که نوشته محشره 😅
و با توجه به اینکه پسرم هم حساسیته هم رفلاکسی همین دوتا بهش ساخت

نمی‌دونم من اما قطره اد اون که زده عالی خیلی خوبه پدیا بست

سوال های مرتبط

مامان سید آیهان مامان سید آیهان هفته سی‌وپنجم بارداری