۱۰ پاسخ

من کهنه میبندم هر دوساعت عوض میکنم شبام قبل خواب مای بیبی میبندم که تا صب راحت بخوابه

هر ۲ ساعت عوض میکنم

من بیدار ک میشه میذارمش تا ۳رو تشک مشمایی اخه تنش خیلی حساسه زودی قرمز میشه یبار عصر یبار سرشب یبار قبل خواب

هر ۴ ساعت
ولی اگر پی پی کنه زودتر عوض میکنم

من از عفونت خیلی میترسم مصرف مای بیبی بالاس😂

سه چهار ساعت یبار بعضی وقتا هم دوساعتی دیگه گرمه گناه دارن

هرروز پنج‌شیش بار‌عوض میکنم

هر چهار ساعت

۵ ساعت یبار

سه چهار ساعت یکبار

سوال های مرتبط

مامان محنا و مهدی مامان محنا و مهدی ۱ سالگی
مامان لپ🍓👶🏻🍓خانوم مامان لپ🍓👶🏻🍓خانوم ۹ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱ سالگی
مامان چش خشگل مامان چش خشگل ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان باوان مامان باوان ۱۳ ماهگی
مامان اِلارا🎀 مامان اِلارا🎀 ۱۵ ماهگی
مامان tiamis 🧸🍯 مامان tiamis 🧸🍯 ۱۳ ماهگی