۱۴ پاسخ

عزیزم لازم نیس زرده و سفیده رو جدا کنی
دستور چند مدل کیک تو تاپیکام هس ببین

با این دستور درست کن
به ازای هر یک تخم مرغ
چهار قاشق آرد
چهار قاشق شکر
چهار قاشق شیر
چهار قاشق یا کمتر روغن
نوک قاشق وانیل
یک چهارم قاشق چای خوری بکینگ پودر
شکر و وانیل و تخم مرغ هارو با هم زدن برقی بزن رنگش روشن که شد روغن و شیر رو اضافه که در حد مخلوط شدن همزن ارد و بکینگ پودر رو که سه بار الک کردی به مواد اضافه که آروم و با لیسک یا قاشق هم بزن در حدی که آرد مخلوط بشه اینجا اکه زیاد هم بزنی کیک پف نمیکنه
با دمای ۱۸۰ درجه بیست دقیقه بزار فر از بالا پایین روشن باشه سر تایم با سیخ چوبی تست کن اگه بهش چیزی نچسبید یعنی پخته

من اینو یک شنبه درست کردم برای تولد حلما

تصویر

اینم کیک پرتقالی من به جای شیر یه لیوان آب پرتقال ریختم

تصویر

این یکی از کیکام

تصویر

یکی از کیکام

تصویر

ن چرا جدا بزنی؟باهم بزن اما زیاد بزن تا سفت شه بعدم رو شعله پخش کن بزار با حرارت کم

اینم واسه منه

تصویر

با دنت و ترافل و میوه تازه

بنظرم ازین شکلات نقلی ها ک تو عکس هست کاکائویی یا رنگی بگیر کل سطحو پوشش بده بامزه و شیک تره

اگه جدا هم بزنی و سفیده رو بزا‌ری توی یخچال استراحت کنه تهش دوباره بریزی کیکت خیلی خوب میشه پفش

من اینو درست کردم

تصویر

سلام من همیشه تو قابلمه میپزم نه نیازی نیست جدا کنی فقط انقدر بزن تا کرم رنگ بشه روشم با شکلات اسمارتیز اینا میشه خودم پختم

تصویر

من واسه مامانم درست کردم اینجوری کردم حالا نمی‌دونم بده یا خوب خودم خوشم اومد

تصویر

سوال های مرتبط