۴ پاسخ

بله پیش میاد

من سه بار بیبی چک زدم منفی شد، رفتم بتا دادم به حدی بالا بود که دکتر آزمایشگاه گفت احتمالا دوقلو باشه

یا خدا نگید من هشت روزه عقب انداختم دو تا بیبی چک زدم منفی بود

بله من سر دخترم هفت ماهه بودم بیبی میخواستم واسه عکس همش منفی میزد

سوال های مرتبط

مامان رادوین‌والوین مامان رادوین‌والوین ۲ ماهگی
مامان مامان یاشار مامان مامان یاشار ۲ سالگی
مامان ماهک و 🐣 مامان ماهک و 🐣 ۲ سالگی