اره اینجوریه
من دوتا دکتر بردم
گفتم با گوشپاکن پاک کردم نرفته
یکی گفت برفکه نیستاتین بده
یکی گفت شیره عیب نداره اگه دیدی لثه یا کامش هم هست نیستاتین بده
برفکه گلم منم الان دو روز اینجوریه دکتر بگو براش قطره میده میخوره خوب میشه
من از دیشب قطره دارم میدم خیلی بهتر شده
اره هست خطرناکه؟
از شیره عزیزم
گوش پاک کن خیس کن آروم بکش روی زبونش اوکی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.