۴ پاسخ

اره بابا کافیه منم فقط ی پتو کوچیک گرفتم

کدوم بیمارستان زایمان میکنید؟

من ۱۶ام خرداد بودم دو روزه دنیا اوردم

عه منم ۱۸ خرداد زایمانمه🥹نه همون دورپیچ بهارونه کغایت می کنه

سوال های مرتبط