۴ پاسخ

واسه خشکی هوا پماد آد بزن داخل بینیش با گوش پاک کن یا وازلین چند روز بزن یا به خاطر سرماخوردگی کهنس

من بینی پسرمو تمیز کرده بودم مث اینکه زخم شده بود بعد هربار خاستم تمیزکنم میدیدم خون هم هس فهمیدم از اونه زخمه.. شاید زخم شده داخلش

اره ببر حتما

اره حتما ببر

سوال های مرتبط