توی چند هفته این ازمایش و میدن ؟
من امروز رفتم ازمایش خون دادم بعد ظرف برای ادرار داد ۱۰ ساعتم ناشتا بودم البته ۸ ساعتم اوکیه
بعد ازمایش خون گفت برو خونه صبحانه بخور یک ربع بیشترم صبحانه ات طول نکشه و ۲ ساعت بعد صبحانه بیا دوباره ازمایش خون بگیرم ازت
منم شنبه میخام برم
برای من سه مرحله ایه
به من گفت از ساعت نه ونیم دیگ چیزی جز آب نخور صبش ساعت هشت هم آزمایشگاه باش
چون درکنار آزمایش دیابت بارداری آزمایش کلی خون و تیرویید و ویتامین دی و کشت ادرار و عفونت ادراری و کلسیم هست اولش سه تا ازین لوله ها خون میگیرن مثل آزمایش سه ماه اول بارداری به همراه ادرار بعد اون شربت رو میخورم و بعد یکساعت میام دوباره خون میدم برای قند یکساعت و بعد میرم میشینم و یک ساعت دیگ هم باز میام یه خون میدم برای قند دو ساعته و تمام
برای من ۴ مرحله ای بود هفته پیش آزمایش دادم
اگر ادرار هم داری ادرار اول باشه بهتره ناشتا هم باید باشی
اول ازت ناشتا یه آزمایش میگیره و میگه برو ادرار هم انجام بده
بعد پودر گلوکز رو بهت میده میگه تو ۵ تا ۱۰ دقیقه بخور
من با آب خنک که خودم بردم درستش کردم موقع خوردن هم مزه مزه نکردم بخاطر همین حالم بد نشد
بعدش برات ساعت میزنه برا من توی سه ساعت هریک ساعت آزمایش خون دادم
طول مدتی هم که نشستی سعی کن جات خنک باشه و خیلی صحبت نکن که حالت تهوع نگیری اگه دراز بکشی بهتره
برای من یک ساعتی که بعد از خوردن شربت صبر کردم خیلی سخت گذشت سرگیجه داشتم ولی دو مرحله بعد عین خیالم نبود
تو گوشی هم اصلا نرو بنظر من حالت بد میشه این نکات رو رعایت کنی خیلی راحت میگذره عزیزم
تو کانالم گذاشتم
دو بار آزمایش خون میگیرن یکی ادرار
هیچی ناشتا برو
عزیزم تو روبیکا کانال بارداری باز کردم اگه خواستی عضو شو فقط ایدی رو تو روبیکا سرچ کن ❤️
sahar_dailyy
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.