۴ پاسخ

ن معاینه لگنی فقط برای همینه بگه طبیعی برات خوبه یا نه براش شروع درد معاینه تحریکی میکنن

معاینه من تحریکی بود،،دوروز بعدرفتم برا زایمان

ن عزیزم لگنی فقط واسه دیدن اینه ک ببینن لگنت مناسب طبیعی هست یا ن
اون معاینه تحریکی که باز میکنن و یکمم درد داره و از ۳ه‍هفته به بالا انجام میدن

‎عزیزم تو روبیکا کانال بارداری باز کردم اگه خواستی عضو شو فقط ایدی رو تو روبیکا سرچ کن ❤️
sahar_dailyy

سوال های مرتبط