ن معاینه لگنی فقط برای همینه بگه طبیعی برات خوبه یا نه براش شروع درد معاینه تحریکی میکنن
معاینه من تحریکی بود،،دوروز بعدرفتم برا زایمان
ن عزیزم لگنی فقط واسه دیدن اینه ک ببینن لگنت مناسب طبیعی هست یا ن
اون معاینه تحریکی که باز میکنن و یکمم درد داره و از ۳ههفته به بالا انجام میدن
عزیزم تو روبیکا کانال بارداری باز کردم اگه خواستی عضو شو فقط ایدی رو تو روبیکا سرچ کن ❤️
sahar_dailyy
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.