۲ پاسخ

مامان تو دایم راست میگه از کیت تخمک گذاری استفاده کنی دقیق میفهمی
ببین تخمک گذاری من ۱۷ سیکلم هست گاها ۱۴ یا ۱۶ میشه بدنه پایدار نیس
قرصی چیزی میخوری؟

ایندفعه لابد ۱۶ ام هستش چرا دعوا داری باهاش😂😂
از کیت تخمک گذاری استفاده کن
برای من زده بود ۱۵ ام تخمک گذاری اما ۱۲ ام مثبت شد اقدام کردم همون شبش پهلوهام شدید درد گرفت

سوال های مرتبط