پماد کلوتیریمازول واژینال بگیر بزن .با سه تا دونه قرص فلوکونازول هر ۷۲ساعت یدونه
پماد کلیندامایسین بزن هرشب...قرص ازیترو مایسین بخور تا ۵ روز .روز اول هر ۱۲ ساعات از روز دوم هر۲۴ ساهت
من امروز دقیقا ب همین دلیل رفتم دکتر قزص فلوکلونازول اگر درست نوشته باشم داد هر یه روز یکی و پماد واژینال اسمش یادم نیس
قرص مترونیدازول بخور فعلا شنبه ام حتما برو دکتر
اگه بری دکتر معاینه میکنه همون لحظه یه موادی میزنه آنی خارشت میوفته بعدم میای داروهایی ک داده استفاده میکنی خیلی خوب میشی
برا منم اصن بو نداره ولی میخاره
من خیلی ترشح دارم بو نداره اما موندم عفونت هسته یانه
فقط باید بری دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.