۱۵ پاسخ

ینی هرکی دغدغشو
من میگم پسرم ۹۰ کوتاه نشه شما میگی دخترم قد بلند نشه😂😂😂😂😂😂ماشالا

قد دختر منم ۱۰۰ الان و خیلی خوشحالم ک بلنده

پس چرا من از قد بلندم حس غرور میکنم 🫣۱۷۸تام

کی میگه خوب نیس؟؟خیلی هم قشنگه
اصن تنها چیزی ک فابریک و جذابه همین قد
من خودم ۱۷۲ خیلی هم دوس دارم

قد بلند قشنگع که بهش لبنیات بده استخون بندیش محکم بشه بزرگ بشه یه چیز خوش‌تیپی میشهه

دختره من ۹۶ هست حس نمیکنم بلند باشه بعدم شاید تا اون موقع معیار زیبایی دراز بودن شد بیخیال

قربون خدا برم هرکی یه مسکل داره دختر من تولذش۵۲ بود الان ۸۵ همش غصه دارم چرا خوب رشد نکرده

ماشالله بهش
خب مگه چیه
کی گفته بده

🤣🤣🤣بیا دو سه سانت بده دختر من.
ریزه میزه قد ۸۶ وزن ۱۰

قد رو خوابیده اندازه میگیرید یا ایستاده چون متفاوته چند سانت

خب اکه ژنتیکش باشه نمیشه کاری کرد،قد بلند خوبه حساس نشو

چیکارکنی نمیشه ک ببندیش رشد نکنه 🤭
ولش کن عزیزم تا یه سنی رشدشون زیاده بعد کم میشه

پسر من به زور رسیده ۹۲ خاهر ولش کن 😂😂😂

وای عزیزم ماشاللع خودتون قد بلندین؟
یاد یکی از همکلاسیام افتادم خیلیی خیلی بلند شده بود جوری ک دیگه بچه ها بهش میگفتن نردبان

ماشاالله
حتما تو پدرشم قد بلندید

سوال های مرتبط

مامان ساحل مامان ساحل ۲ سالگی