۳ پاسخ

منم دخترم ۴ساله روز ده اومدم خونه خودم
مامانم مریض احواله اما خیلی بهم لطف‌کرد تا ده روز اونجا بودیم
دیگه خجالت میکشیدم
یکم سخته اما نشدی نیست و میشه اوضاع رو دست گرفت

واقعا خوب توان داری
ایشالله که برمیای
من یک ماهگی کارن رفتم خونه خودم از بس حرص خوردم داخل ی روز شیرم خشک شد
دوباره برگشتم خونه مامانم تا الان
اگر خدا بخواد میخوام تلاش کنم هفته دیگه برم خونه خودم
بازم استرس دارم که ایا از پسش برمیام یا ن

ایشالله برمیای مامانا خیلی قوین من پسر دوسال نیم سخت هست ولی دست گرفتم همچی تحت کنترل😅

سوال های مرتبط

مامان تک دونه. مامان تک دونه. ۱۳ ماهگی