مامانا من فرددا وارد ۲۰هفته میشم خیلی چند روزیه سر گیجه میگیرم طبیعیه؟؟؟

۵ پاسخ

منم همینطوری ام از افت فشاره عزیزم

منم وقتی هفته تو بودم خیلی سرم گیج میرفت

فشارت خوبه؟

قرص آهن مصرف میکنی؟

عزیزم ممکنه آهن بدنت کم شده باشه

سوال های مرتبط

مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری