۵ پاسخ

انتی عزیزم

کاش میشد با دخترم بشه ۱۴ تیر ولی بدی اینه ه
که من درد طبیعی میگیره تم

ان تی رو ملاک میدونن معمولا

انتی مهمه چون سز هستی میاد جلو میشه هشتم

منم درگیر همینم کاش ی تاریخ میدادن اقد مارو نمیکشوندن ایور اور با بچه کوچیک

سوال های مرتبط