۵ پاسخ

رنگش بستگی به لباسش داره..ولی من برا ماهانم میخام تم ماه بذارم...این هفته هست..تاپیکم رو بعد چک کن ایده بگیر واسه ماه قشنگت

من تم تدی زدم

آبی و سفید هم خوبه یا تم دایناسور

بنظر من رنگی رنگی شاده واسه بچها قشنگه

من برای پسر خودم زرد و ابی پاستیلی ، تم پو هست

سوال های مرتبط

مامان دخمل خوشگله❣️ مامان دخمل خوشگله❣️ ۱۷ ماهگی