۵ پاسخ

منکه اصلا ندارم

کارت واکسن تو ثبت نام مدرسه لازمه من گم کردم یکی از بهداشت با خواهش و تمنا گرفتم

من بهداشت نزدم همه رو تا الان بردم متخصص زدم تو سیستم وارد نکرده چیزی فقط رو کارت واکسن مینوشتن

برو بهداشت اطلاع بده درست میکنن

فکر کنم بهداشت یکی دیگه بده
همه اطلاعات تو سیستم ثبت میشه

سوال های مرتبط

مامان ❤️🧿پسرام❤️🧿 مامان ❤️🧿پسرام❤️🧿 ۲ سالگی