۹ پاسخ

بنظرم پاشو زنگ بزن پدرشوهرت
باهاش احوالپرسی کن بگو خیلی دلم میخواست بیام ببینمتون یکم بچه اذیت میکرد خوابید منم گفتم بیدارش کنم میاد اونجا گریه می‌کنه شمارو هم ناراحت می‌کنه ولی فردا اول وقت می‌آییم پیشتون تا بیشتر ببینید همو
قطعا اونم خوشحال میشه بعد به شوهرت بگو من زنگ زدم بابات معذرت خواهی کردم و ....

خب میرفتی الان همسرت حق داره ناراحت بشه

خب بچه رو می‌دادی شوهرت میبرد خودت نمیرفتی

حصله داری خواهر ک دعوا میکنید حالا میرفتی

منو شوهرمم یکی در میون دعواداریم سرهمین موضوع😂

آخ خدای من باز ادعای دایه مهربان‌تر از مادر شدن خونواده ش
اگه علتش جاریته باید میرفتی اگه فقط با اون مشکل داری نباید خودتو بد میکردی...جایی نرو اونجا خونته اوضاع رو بهم نزن بیشتر نمیگم مشکل از توئه نه میگم ب کوری همون جاریت مدیریت کن زندگیتو

من نمیدونم داستان کامل چیه اما خب عرورش رو نادیده گرفتی و پیش پدرش خوردش کردی . سخته

میفهمت کامل منم از جاریم متنفر هستم ولی وقتی پدر شوهر بگه میبرم توهم می‌رفتی محل نمیزاشتی بهش حداقل بین تو شوهرت بحث پیش نیاد

خب میرفتی چی میشد،تقصیر توعه،اون میخاست که گفته بیار

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی