مامان فندوق میشه جواب منو بدی
🥺🥺🥺🥺🥺
مامان فندوق میشه فال منو بگیری ت تایپک قبلی هم گفتم ج ندادی
مامان فندق این فال قهومم میبینی ببینی خوبه یا بد مرسی ایشالا این ماه تو دلی دار بشی🥺🥺😍😍
بارداریه از منم اینجوری شد
عزیزم من حس میکنم شما بارداری
چون منم آی یو آی شدم و اگه بنا بود بخاطر آمپول ها درد سینه باشه همون موقع که آمپول و زدی نهایت چند ساعت بعدش درد شروع میشد نه چند روز بعد از آمپول و آی یو آی
خیلی امیدوار باش
و اگه بیبی چکت مثبت شد اگه یادت بود برای منم دعا کن منم بیبی چک مثبت ببینم و خدا یه بچه ی سالم و صالح به هردومون بده🤲🏻🙏🏻
بخاطر بارداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.