رگ های آبی روی سینه بعد آی یو آی بخاطر چیه یعنی واسه داروهاست؟

۷ پاسخ

مامان فندوق میشه جواب منو بدی

🥺🥺🥺🥺🥺

مامان فندوق میشه فال منو بگیری ت تایپک قبلی هم گفتم ج ندادی

مامان فندق این فال قهومم میبینی ببینی خوبه یا بد مرسی ایشالا این ماه تو دلی دار بشی🥺🥺😍😍

تصویر

بارداریه از منم اینجوری شد

عزیزم من حس میکنم شما بارداری
چون منم آی یو آی شدم و اگه بنا بود بخاطر آمپول ها درد سینه باشه همون موقع که آمپول و زدی نهایت چند ساعت بعدش درد شروع میشد نه چند روز بعد از آمپول و آی یو آی
خیلی امیدوار باش
و اگه بیبی چکت مثبت شد اگه یادت بود برای منم دعا کن منم بیبی چک مثبت ببینم و خدا یه بچه ی سالم و صالح به هردومون بده🤲🏻🙏🏻

بخاطر بارداری

سوال های مرتبط

مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری