سلام بچه ها رو سینه ام رگ های آبی افتاده برا چیه

۴ پاسخ

ومنی ک از بچگی رگع ابی در حد دو سانتی رو سینمه چ کنم😂💔

من باردارم رگ هاش آبی تازگی ها فهمیدم

معمولاً وقتی که سینه متورم می‌شه رگ‌های آبی دیده می‌شه حالا می‌تونه هم به خاطر تایم پریود باشه و اینکه علائم اولیه بارداری

منم همین جوری افتاده روی سینه هام با ۳ تأخیر

سوال های مرتبط

مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی