۸ پاسخ

نان عالیییه البته با شیر خودم

نان کالری بیشتری داره
اپتامیل کلسیم و d3 بیشتر

نان بدی بهتره باتوجه به شرایط همه جاهست آپتامیل ممکنه گیر نیاری
من ببلاک میدادم گیرنیاوردم نان میدم

نان عالیه

کالری همه شیر خشک ها و چربیشون مساویه باید ببینی کدوم بهتر به بچه میسازه

منم نان میدم ،،،ولی شیر خودم

من نان میدم وزندهیش خوبه

بستگی داره کدومش ب بچه سازگار باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی