۸ پاسخ

از مامان مهرسامم بپرس اون وارده😂😂😂😂

گرده نخل خرما

کلا گرمیجات خیلی خوبه

قُوتو، شیرموز انبه، چیزایی که طبع گرم دارن

خب مک آدم ازچیه یساعت بکنه🤣🤣ربطی نداره ب این چیزا بنظرم

کباب بره جیگر بره آجیل معجون عسل خامه طبیعی

معجون .انبه خیلی خوبه

شیر موز

سوال های مرتبط

مامان ડꫝꪖꫝꪖꪀ🫅🏻 مامان ડꫝꪖꫝꪖꪀ🫅🏻 ۱۷ ماهگی