۴ پاسخ

یه بار هانیز کرفتم فهمیدم واقعا مای بیبی مخصوصا نوع کانال دار ش واقعا شاهه

من کلا از نوزادی هانیز استفاده میکنم ، همین امروز هم دو بسته خریدم ، اصلا اینطوری که میگی نبود ، انصافا بهترین پوشک هست ، قیمتش هم که چند ماهی هست تغییر نکرده

مایبیبی هم چسبش خیلی خراب شده مدل جدیداش

من حدودیه هفته پیش گرفتم ک عالیه قبلن مای بیبی استفاده میکردم اما هانیز خیلی خوبه ما خریدم ۳۶۰

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۵ ماهگی