۹ پاسخ

اره واقعا اما نباشه من یکی دق میکنم

ای نننهههه🤣
وای ماهم همینطور ماهم پشیمااااااانیمممم😭😂

ای نننهههههه😍😍😍

ای جونم

دختر منم واقعا دیگ صبرو تحملو از بین برد از روز اول نوزادیش تا ب الان نه میخوابه و نه میخوره فقط ب خودش میپیچه گریه و نق نق خیلی کم اوردم ولی باید صبور بود چاره نداریم☹️

وای نگو😍😍😍😍😍😍 ماشاالله خدا حفظش کنه چشم بد کور
نگا چرا اینجورش کردی🥲😂

ای خدا ماشاالله بهش

ای خودااااااا

ننههه🥰🥰🥰🥹🥹🥹

سوال های مرتبط