دخترا تبریزی یه سونوگرافی خوب بهم معرفی کنید یا میگید برم الزهرا

۴ پاسخ

عزیزم سنوگرافی بیمارستان طالقانی خیلی خوش برخورد و مهربونن برو همونجا خیلیم ارزون هست

سونوگرافی ایران، سونوگرافی ادیب فر

اگه الان میری برو الزهرا چون جایی باز نیس ولی صبح دی و سلامت خوبه

سونو دی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان ؟؟؟؟؟ مامان ؟؟؟؟؟ روزهای ابتدایی تولد