بچها بچم دوسه بار سرفه کرد یعنی سرما خورد

۲ پاسخ

نه اگه خص خص سینه داره سرماخورده.
تب چک کن
سرفه وعطسه تقریبا طبیعی هس

بچم ۱۰ روزه هم سرفه میکنه هم عطسه یعنی علائم سرماخوردگی ؟

سوال های مرتبط

مامان لیام وریتاج♥️🥺 مامان لیام وریتاج♥️🥺 ۶ ماهگی