۱۲ پاسخ

تقریبا میشه گفت ۵ روز تاخیر دارم 🙂🤌🏼و همچنان منتظر پریودی چون مطمئنم باردار نیستم از این شانسا ندارم

ان شاالله خدا بهت فرزند سالم وصالح بده عزیزم

منم ۱۸ آزادسازی ام امروز هم موعدم بود فقط چند روز درد پریودی دارم و کمردرد

ان شاالله که بارداری

منم تو همین حالتم امیدوارم باردار باشم🤲🏻
البته چهار روز به موعودم مونده

ایشالا باردارید.

انشالله که باردار باشی عزیزم چشم انتظاری خیلی سخته

انشاللهههه

انشالله ک باردار میشی عزیزدلم

روز ۱۸ ازادسازیم و ۱۱ روز از قطع استرلدیول میگذره

امروز وقتت بود

منم چند روز اینجوری بود

سوال های مرتبط

مامان لیانا💗 مامان لیانا💗 هفته بیست‌وهشتم بارداری